Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Štefan File: Ostaje termin „teritorijalni integritet Kosova“

Komentari (29) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 11 oktobar 2012 16:39
Divota
I sada je sve rešeno, sve nesuglasice otklonjene, zato što nam je drug File lepo objasnio da teritorija nije element državnosti, kao što ni 2 i 2 ne moraju da budu 5. Kod Štefana Filea zbir ta dva broja može iznositi i 10, sve je stvar tumačenja, zar ne?

Laku noć, Srbijo.
Preporuke:
46
1
2 četvrtak, 11 oktobar 2012 16:40
za urednike
euroaktiv precutkuje sledece :
S&P Downgrades Spain
http://www.businessweek.com/news/2012-10-10/spain-downgraded-to-one-level-above-junk-by-s-and-p-on-risks
i sledece :
Iraq wants Russians to replace Exxon at West Qurna: report
http://news.yahoo.com/iraq-wants-russians-replace-exxon-west-qurna-report-124254148--finance.html
... a vazno je , rekao bih .
Toliko za danas , za sada .
Preporuke:
30
0
3 četvrtak, 11 oktobar 2012 16:42
albanopolis
naravno da ništa od podele kosova,teritorijalni integritet kosova treba da bude sačuvan i tako će da bude!naravno,kosovo je nezavisna država i kao takva će da uđe u EU i pre srbije koja misli da može da uslovljava svetske sile,ha,ha,ha
Preporuke:
2
59
4 četvrtak, 11 oktobar 2012 16:44
Jelena
Teritorijalni integritet Kosova nije fraza i nemoj ovaj da nas zamajava.Sa ovima suspendovati dalje pregovore jer tkz.pregovore ne organizuju u dobroj nameri,nego da ozakone ono sto su bombama otimali od Srbije.
Preporuke:
44
1
5 četvrtak, 11 oktobar 2012 16:55
AntiNWO
Da je vlast normalna i dobronamerna prema svojim građanima istog časa bi proterala ovu kreaturu i njima slične i prestala da nas vodi u EU-rupu.
Preporuke:
40
0
6 četvrtak, 11 oktobar 2012 17:03
Srb-in
Štefan File nam pomaže da isteramo sve lisice iz rupe, hvala mu!
Preporuke:
46
0
7 četvrtak, 11 oktobar 2012 17:11
Ludi Vanko sve luđi i luđi
Naravno.Važno je da je Dačić umiren.Mogao je, i bolje bi bilo, da popije bensedin nego Fileove bunike
Preporuke:
35
1
8 četvrtak, 11 oktobar 2012 17:12
Srpski seljak
Ukoliko EU ne prizna teritorijalni integritet Srbije u Ustavnim granicama onda je priča o pridruženju Srbije EU završena.
Srbija nema drugog izbora već da krene putem Evroazijskih integracija jer u tom slučaju neće biti sputavan njen državni suverenitet odnosno njen teritorijalni integritet.
Za većinu mislećih srba EU je ovom formulacijom završila svoj posao u Srbiji.
Formulacijom "teritorijalni integritet Kosova" EU se u svesti prosečnog srbina predstavila kao zločesta kolonijalna sila koja u svrhu lakšeg upravljanja nekim prostorom praktikuje princip "zavadi pa vladaj" odnosno "podeli pa vladaj".
Srbiji to nije potrebno jer opcije postoje.
EU je to potrebno ali ubuduće će se time baviti bez Srbije.
ZBOGOM EU DOBRODOŠLA EVROAZIJSKA UNIJO.
Preporuke:
49
0
9 četvrtak, 11 oktobar 2012 17:24
Milan
Pošteno vam je čovjek rekao šta misli o Srbiji, dakle ne može ni minimum minimuma samo da vam koliko toliko sačuva obraz nego mora da se ispune Šiptarske želje do zadnjeg. E sad ako ste ljudi i potomci onih koji nisu ustuknuli ni pred gorim nego što je ovaj švapski ćato, vi ćete mu reći dobro, može i to ali bez Srbije. Pa da se okanemo te EU i gledamo svoje interese, a ne usaglašavanje kvota.
Preporuke:
41
0
10 četvrtak, 11 oktobar 2012 17:30
zoran
- Nećemo izostaviti tu frazu. Ona je usvojena kao sastavni deo Izveštaja o napretku Srbije. Nećemo zato što čvrsto verujemo da je teritorija jedan od elemenata i nije odlučujući faktor državnosti


zamislite sta ozbiljan covek tvrdi, "TERITORIJA JE JEDAN OD ELEMENATA I NIJE ODLUCUJUCI FAKTOR DRZAVNOSTI".....hhahaha....khm,khm...ko je ovaj lik, glavni urednik alan ford-a...ili
Preporuke:
41
0
11 četvrtak, 11 oktobar 2012 17:32
gavrilo
da, da, da sve države čak i LAŽNA imaju svoj teritorijalni integritet samo nema naša SRBIJICA jer su nam ga FILE i njegovi pomagači ODUZELI!!!
Preporuke:
30
0
12 četvrtak, 11 oktobar 2012 17:35
Dragoslavić
Nije tako rekao, loš je prevod. Rekao je: mi volimo Srbiju i primićemo je u EU čim nestane Srba.
Preporuke:
35
0
13 četvrtak, 11 oktobar 2012 17:59
Kobi
"Nećemo izostaviti tu frazu. Ona je usvojena kao sastavni deo Izveštaja o napretku Srbije. Nećemo zato što čvrsto verujemo da je teritorija jedan od elemenata i nije odlučujući faktor državnosti"- kaže File.
Onda ne bi bio problem da taj termin zamenite terminom "teritorijalni integritet Srbije", jer ne bi prejudicirao Kosovo kao sastavni deo Srbije, a nas Srbe bi veoma usrećio.
Preporuke:
26
0
14 četvrtak, 11 oktobar 2012 18:09
Sova
Pogrešno protumačen teritorijalni integritet
http://www.tanjug.rs/novosti1/62576/vucic-pogresno-protumacen-teritorijalni-integritet.htm
Laganje ostaje sve ociglednije ; zrtvovanje KIM-e za evrointegracije neodoljivo podseca na drevno zrtvovanje dece na oltaru nekakvim bogovima koji jelde - ne postoje .
Visoki svestenici "evropski put" ceremonije za javnost upravo to rade - zrtvuju sopstvena pokoljenja za nepostojece bogove .
Promena bez promene na namestenim izborima je zastitila tudje interese u Srbiji .
Preporuke:
25
0
15 četvrtak, 11 oktobar 2012 18:27
Danilo
Prema najnovijim vijestima RTS-a,zavrseni su razgovori izmedju Nikolica i Dacica sa Fileom.
Nikolic je rekao Fileu da iz izvjestaja EK izbrisu recenicu koja govori o teritorijalnom integritetu Kosova i da se EU postavi neutralno prema problemu KosMeta,pa da ce onda moci povesti dalje razgovore.

Isto mu je ponovio i Dacic(ima video na RTS),nakon cega se File vadio da je to misljenje Kontakt Grupe iz 2005 god,na sta je Kostunica odgovorio da to nije istina,da se tada nije govorili o nezavisnosti KosMeta.

Dakle,File i EU su u Beogradu dozivjeli totalni debakl,izvjestaj im je vracen na popravni,cemu se se File ni u snu nije nadao.

Idemo dalje,Srbija nema alternativu.
Preporuke:
38
1
16 četvrtak, 11 oktobar 2012 18:32
AV
Premijer reče: "Nema novih uslova, idemo u pregovore".
E, sad mu verujte. Možda se radi o "starim" uslovima koje se ne usudiše pomenuti, pa evo nama File da nas nafiluje i lepo objasni onima kojima je potrebno crtanje, a takvih je izgleda najviše u vlasti.
Preporuke:
18
0
17 četvrtak, 11 oktobar 2012 18:59
xy
filea i sve filovatelje zaobici sa SB i 1242.
Preporuke:
23
0
18 četvrtak, 11 oktobar 2012 19:35
Šiljo
Imamo li mi vremena na pretek da ga trošimo na isprazne i iscrpljujuće naklapačke susrete sa nemačkom i inom bagrom?
Preporuke:
14
0
19 četvrtak, 11 oktobar 2012 20:01
Slavisa
zato što čvrsto verujemo da je teritorija jedan od elemenata i nije odlučujući faktor državnosti
E-uniji zakoni a ni logika nisu jaca strana? Pa ako teritorija nije odlucujuci faktor drzavnosti zasto od Srbije trazite da postuje teritoriju jedne narko bande a teritoriju Srbije narusavate? Hajde da se pravimo da teritorija i nasilna drzavnost ove narko grupe ne postoji, posto kazete da teritorija i nije neki faktor? A posto teritorija nije po vama vazna necemo sa vama o teritoriji naseg Kosova ni da razgovaramo, jer sto se nas tice, to je nase. EU je puna licemera i lazljivaca. Zasto da uopste vodimo dijalog sa lazljivcima?
Preporuke:
13
0
20 četvrtak, 11 oktobar 2012 20:16
Impuls
Dakle File nam poručuje da moramo priznati Kosovo zarad Eu. U pravu je File kad kaže da teritorija nije odlučijauća, ali je jedan od temeljnih faktora suvereniteta. Narod, teritorija i vlast na toj teritoriji su klasične pretpostavke suverene države. Povelja UN govori nešto o tome, a Ujedinjene nacije, kakve god one bile,su garant tome. E sad, ako g. File ima neku drugu teoriju nek nas tome pouči. Ukoliko ne izostave ovu definiciju jasno nam govore koliko nas naši "partneri" žele u ovakvom teritorijanom izdanju. A mi se Kosova nikad, ali nikad nećemo odreći. Vama gospodo ovi mogu obećati šta god vam se usnije, ali Srbi to nikad neće prihvatiti, zaboraviti ili oprostiti. Pozdrav
Preporuke:
12
0
21 četvrtak, 11 oktobar 2012 20:18
@albanopolis
Tužno je kada se jedan Srbin krije iza šiptarskog pseudonima, i cinično navija u korist štete vlastite države i naroda. Zapitajte se, gospodine, šta su vaši pravi motivi za ovo, i šta zapravo mislite sami osebi. A šta misle drugi, jasno je kao dan.
Preporuke:
22
0
22 četvrtak, 11 oktobar 2012 20:20
Beograđanin
'Jedan od elemenata' teritorije o kojoj File govori kao da mu je babovina, jeste to da je - kakva koincidencija - baš Vesli Klark postao većinski akcionar Trepče.
Preporuke:
17
0
23 četvrtak, 11 oktobar 2012 20:23
Beograđanin
Više od Štefana Filea volim Kastra Fidela.

p.s.

Mnogo.
Preporuke:
16
0
24 četvrtak, 11 oktobar 2012 20:25
zaboravi i ovo:
Vreme je da im se uzvrati kontra-zahtevom: ujedinjenje sa Republikom Srpskom i Crnom Gorom. Može i Makedonija, ako nas lepo zamole.
Preporuke:
12
0
25 četvrtak, 11 oktobar 2012 20:31
Jakov Vojak
Sada se vidi koliku nam je ogromnu štetu naneo Tadić time što je na Kosovu UN zamenio Evropskom Unijom. 'Vreme će pokazati da sam bio u pravu', tvdio je samouvereno. Pa evo, pokazalo je. Naravno supšrotno, kao što smio svi još onda znali. A Boris, baš kao i Gorbačov u Rusiji, još uvek misli da predstavlja so srspke politike.
Preporuke:
17
0
26 četvrtak, 11 oktobar 2012 20:40
Politicari sokirani?
Mislim da je ovo samo gluma nasih politicara. Vucuc je pre izvesng vremena rekao da ce biti uslova koji ce biti bolni za srpski narod. Zar nije to to. Znali su sve i pre dolaska Filea.
Preporuke:
13
1
27 četvrtak, 11 oktobar 2012 22:15
Turas
"teritorijalni integritet Kosova"fraza koju File neće da izostavi.Ovo vređa zdravi razum.Dali su Nemci zbog tolike pameti izgubili dva rata!?Možda File misli da smo mi Srbi posle Slobe pobenaveli,pa mogu da nam prodaju rog za sveću kada požele?Sva ta ujdurma oko EU:okreni obrni,smuti pa prevrni.
Preporuke:
13
0
28 petak, 12 oktobar 2012 00:27
!!!
Nećemo izostaviti tu frazu. Ona je usvojena kao sastavni deo Izveštaja o napretku Srbije. Nećemo zato što čvrsto verujemo da je teritorija jedan od elemenata i nije odlučujući faktor državnosti - rekao je File


fraza(grč.:uobičajni izraz; izraz koji lepo zvuči, a po sadržini je prazn; prazna reč

Pa ako je fraza zašto insistira na nju?
Zašto čvrsto veruje zašto to ne zna?
Preporuke:
5
0
29 petak, 12 oktobar 2012 20:50
Jos jedan "tribalac"
Svako ko od Srbije zatrazi ista manje od maksimuma je budala i to su stranci odavno naucili.
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner